zondag 15 december 2013

Fijn

Omdat zo'n lijstje alweer veel te lang geleden is.

* In de trein: stilte, zon, een goed boek, een meisje naast me dat een paddenstoeltje haakt. Een jongen die me 'gezondheid' wenst als ik nies. Soms heb je zo'n coupé <3

* Lang, rustig en tevreden slapen.

* Zwarte hemels vol sterren.

* Teruglezen: hoe ik vrijwel al mijn voornemens heb waargemaakt voor dit jaar. Heel vreemd, ik voel me niet verder, maar ik bén het dus wel.

* Een dagpauwoogvlinder op de witte muren van het huis.

* Vriendinnen met goed nieuws: een supergoed cijfer, een eigen huisje, een nieuwe baan...

* Hardlopen met Armin van Buuren, de enige muziek die tijdens het sporten door mijn gedachtenchaos heen weet te breken.

* Me staande houden. Zo goed en kwaad als het gaat. Door toe te geven aan mijn verlangen naar verkeerd, ongezond eten en toch vitaminepillen nemen. Door te gaan hardlopen omdat ik moet en wil en moet. Mezelf liefhebben, een mueslibolletje te eten geven aan het einde van een lange dag. De appjes van de lieve  vriendinnenschare die ik heb doorlezen. Mezelf toestoppen. Ga slapen, alles komt goed.

1 opmerking: