zondag 24 november 2013

De dagen lijken in niets op november vorig jaar. Toen was er niemand, maar nu ben ik met-zonder en gaat het eigenlijk helemaal niet goed. Sinds 17 november is er hier niet meer geschreven en heb ik ook niets meer weten te verzinnen voor mijn losse gratitudelijstjes. Niet om zielig te doen, maar gewoon een heads up: ik moet mijn leven terug op de rails krijgen en houden en schrijven schiet er ontzettend bij in. Zeker in Larry-stukjes gaat veel tijd zitten, tijd die ik niet meer heb op dit moment.

Life's messy, maar ik doe mijn best, echt.

Ik hoop dat ideetjes zich gauw weer voegen in mijn hoofd, tot ik zo enthousiast word dat ik 's avonds laat ga klikken en schrijven. Tijd weer máák.
 
Tot dat moment er is: vermaak je met het enorme Larry-archief ;-)

3 opmerkingen:

  1. [Insert cliché Roosvicee reclame hier]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heads up, inderdaad. Alle sterkte meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk voel je je snel weer beter. Maar overhaast je niet, wij wachten wel :) Sterkte en succes!

    BeantwoordenVerwijderen